In deze weblog zal herstel plaats vinden van gegevens die op 6 februari 2011 verloren zijn gegaan. Ook zijn er zuster-blogs in de linker kolom op deze pagina te vinden met berichten die specifiek over één straat gaan.

08 april 2013

OB 08-03-2013 Aad de Mos grijpt tasjesdief in de kraag

 Oud-PSV-trainer Aad de Mos heeft vrijdag een tasjesdief tegengehouden op het Wilhelminaplein in het centrum van Eindhoven. "Ik zag hem een winkel uit komen lopen en blockte die gozer", vertelde de voetbalanalist tegen Omroep Brabant.
De Mos was in de stad omdat zijn vrouw een jurkje moest terugbrengen naar een winkel.

'Laffe dief'
"Ik was met de auto en het is daar zo lastig parkeren dus reed ik een rondje. Ik stapte uit en zag een man op straat lopen die werd achtervolgd door twee beveiligers van een winkel. Dus die laffe dief gaf ik een klein blockje", aldus de voormalig voetbaltrainer.

De dief kon na de heldhaftige actie van De Mos opgepakt worden. "Ik ben toch wel blij dat ik heb kunnen helpen", blikt hij terug.



Geen opmerkingen: